Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w badaniu, którego celem jest poznanie Państwa opinii na temat zdalnego monitoringu kotłowni, potencjalnej oferty TAURON Ciepło. Spółka rozważa wprowadzenie nowego produktu dla Klientów, gdzie ze względów technicznych nie można podłączyć budynków do sieci ciepłowniczej. 

Ideą przygotowy​wanej usługi jest zapewnienie odbiorcy wygody korzystania z własnej kotłowni porównywalnej z wygodą korzystania z ciepła sieciowego. 

W usłudze tej TAURON Ciepło nie występuje w roli dostawcy ciepła. Jego zadaniem będzie wyręczenie użytkownika we wszystkich kłopotliwych czynnościach związanych ze sterowaniem, obsługą i utrzymaniem kotłowni. O zbliżającym się sezonie grzewczym użytkownik dowie się otrzymując od TAURON Ciepło zestaw protokołów z przeprowadzonych obowiązkowych przeglądów kotłowni i znajdujących się w niej urządzeń. Podobnie rozpoczęcie sezonu grzewczego użytkownik rozpozna po tym, że grzejniki staną się ciepłe. 

Poprawa komfortu eksploatacji kotłowni odbędzie się poprzez: 

  • Przejęcie przez TAURON Ciepło (dostawcę usługi) większości obowiązków związanych z obsługą kotłowni i jej utrzymaniem, dbaniem o aktualność przeglądów wymaganych przepisami Prawa Budowlanego oraz dokumentacją techniczną kotła, wyręczenie w tym zakresie właściciela lub administratora obiektu. 

  • Zmniejszenie liczby wizyt serwisu technicznego dzięki zdalnej kontroli poprawności funkcjonowania automatyki, zdalnemu dokonywaniu korekt nastaw temperatur, programów i innych parametrów regulacyjnych kotłowni stosownie do wymagań instalacji oraz sugestii użytkownika. 

  • Natychmiastowe wykrywanie awarii i nieprawidłowości w pracy kotłowni, w tym wykrywanie zagrożeń w postaci obecności gazu i tlenku węgla w pomieszczeniu, dzięki 24 godzinnemu monitorowaniu kotłowni przez dyżurujących dyspozytorów TC. W większości przypadków to TAURON Ciepło powiadamiałby użytkownika o awarii, a nie odwrotnie. 

  • Możliwość niezwłocznego fizycznego sprawdzenia stanu obiektu i niezwłocznego podjęcia działań naprawczych dzięki utrzymywaniu mobilnej brygady serwisowej dyżurującej przez całą dobę.

Udział w badaniu jest dobrowolny, jednak bardzo zależy nam na ocenie funkcjonalności usługi. Ankieta będzie aktywna do 30 maja, a jej wypełnienie zajmuje nie więcej niż 5 minut.

Zapraszamy do udziału w ankiecie:​

 

​ ​​​​