Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.

Obsługa Klienta

 

 

 
Wstaw obrazek 

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.

tc.obsluga-klienta@tauron-cieplo.pl

 

 

 
Katowice

32 663 82 02
32 663 82 28

516 110 505
516 116 123

(czynne od 7:00 do 15:00)

Dabrowa Górnicza, Olkusz, Będzin, Czeladź

32 663 82 01

516 116 069

(czynne od 7:00 do 15:00)

Bielsko-Biała, Czechowice-Dziedzice, Mysłowice, Tychy, Kamienna Góra

32 663 82 19

516 116 103

(czynne od 7:00 do 15:00)

Bukowno, Klucze, Sławków, Łazy, Sosnowiec, Zawiercie

32 663 82 03

516 116 092

(czynne od 7:00 do 15:00)

Chorzów, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice

32 663 82 20

516 110 950

(czynne od 7:00 do 15:00)

 


 Nasi doradcy udzielają informacji na temat:

  • zawieranie kompleksowych umów dostarczania ciepła,

  • aktualizowania treści zawartych umów w przypadku zmian danych stron umowy w zakresie wynikającym z zapisów kompleksowych umów dostarczania ciepła oraz ogólnych warunków dostarczania ciepła,

  • obsługi w zakresie odczytów liczników ciepła,

  • rozstrzygania zgłaszanych przez Klientów problemów dotyczacych dostaw ciepła, ogrzewania obiektów, zmiany zamówionej mocy, montażu liczników ciepła, rozliczeń i płatności oraz w zakresie obowiązujacych aktualnie przepisów prawnych dotyczących sprzedazy energii cieplnej, a także odpowiedzi na szereg innych problemów dotyczących ciepłownictwa,

  • formalności koniecznych do zawarcia Umowy Sprzedaży Ciepła,

  • zasad rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło,

  • cen i stawek taryfowych.

 


Łatwiej
on-line

 
 

Z elektronicznym Biurem Obsługi Klienta (eBOK). Teraz dostęp do rachunków i usług jest jeszcze prostszy.

 
 
 





 
                 

 

 

 

Wstaw obrazek 

Pogotowie Ciepłownicze

 

to pomoc w usunięciu awarii centralnego ogrzewania w administrowanych przez naszych Klientów obiektach z wyłączeniem prac wymagających prowadzenia specjalistycznych procesów łączeniowych, takich jak: spawanie, lutowanie, zgrzewanie, itp. Opłata za dodatkowe czynności jest pobierana według aktualnego cennika.

Usługa jest dostępna 24h/dobę na obszarze:

 
  • Katowic
  • Chorzowa
  • Siemianowic Śląskich
  • Świętochłowic
  • Mysłowic
  • Dąbrowy Górniczej
 
  • Sosnowca
  • Czeladzi
  • Będzina
  • Zawiercia
  • Olkusza
 
 
                                    
                 

 

 
 
 

 

W przypadku awarii

Zawsze możesz na nas liczyć.

 

Sprawdź w naszej wyszukiwarce komunikaty o bieżących awariach i planowanych wyłączeniach w Twojej okolicy i w razie potrzeby wezwij Pogotowie Ciepłownicze - zadzwoń: 993 lub 32 258 47 73

 

 

 

 

 


Do pobrania

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kto odpowiada za dostawę ciepła?

TAURON Ciepło dostarcza energię cieplną do budynku. Od tego momentu odpowiedzialność przejmuje właściciel lub zarządca budynku. To on powinien zadbać o stan instalacji wewnętrznej i obsługę rozliczeń.

 

 

 

Masz

pytania?

 

 

 

 

Zadzwoń do nas

32 66 38 345
32 66 38 343

 

 

 

 

Lub napisz e-mail

tc.przylaczenia@tauron-cieplo.pl

 
 

 

 
​​​​​​​​​​​​
​​