Obsługa klienta

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Nasi doradcy udzielają informacji na temat:

  • zawieranie kompleksowych umów dostarczania ciepła,

  • aktualizowania treści zawartych umów w przypadku zmian danych stron umowy w zakresie wynikającym z zapisów kompleksowych umów dostarczania ciepła oraz ogólnych warunków dostarczania ciepła,

  • obsługi w zakresie odczytów liczników ciepła,

  • rozstrzygania zgłaszanych przez Klientów problemów dotyczacych dostaw ciepła, ogrzewania obiektów, zmiany zamówionej mocy, montażu liczników ciepła, rozliczeń i płatności oraz w zakresie obowiązujacych aktualnie przepisów prawnych dotyczących sprzedazy energii cieplnej, a także odpowiedzi na szereg innych problemów dotyczących ciepłownictwa,

  • formalności koniecznych do zawarcia Umowy Sprzedaży Ciepła,

  • zasad rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło,

  • cen i stawek taryfowych.

Kontakt


Obsługa klienta:
tc.obsluga-klienta@tauron-cieplo.pl

Kontakt dla zarządców budynków w temacie awarii, przerw, rozpoczęcia i zakończenia sezonu grzewczego:
tc.dyspozytor@tauron-cieplo.pl
Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00
Będzin, Bielsko-Biała, Bukowno, Czechowice-Dziedzice, Kamienna Góra, Sławków, Tychy (32) 663 82 03 516 116 092
 Dabrowa Górnicza, Mysłowice   (32) 663 82 19  516 116 103
 Katowice, Zawiercie  (32) 663 82 02  516 110 505
 Katowice, Czeladź  (32) 663 82 28  516 116 123
 Chorzów, Olkusz, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice  (32) 663 82 20  516 110 950
 Sosnowiec  (32) 663 82 01  571 665 368

 Łatwiej online

Z elektronicznym Biurem Obsługi Klienta (eBOK). Teraz dostęp do rachunków i usług jest jeszcze prostszy.
Pogotowie Ciepłowinicze

to pomoc w usunięciu awarii centralnego ogrzewania w administrowanych przez naszych Klientów obiektach z wyłączeniem prac wymagających prowadzenia specjalistycznych procesów łączeniowych, takich jak: spawanie, lutowanie, zgrzewanie, itp. Opłata za dodatkowe czynności jest pobierana według aktualnego cennika.

Usługa jest dostępna 24h/dobę na obszarze:

• Katowic
• Chorzowa
• Siemianowic Śląskich
• Świętochłowic
• Mysłowic
• Dąbrowy Górniczej
• Sosnowca
• Czeladzi
• Będzina
• Zawiercia
• Olkusza

Kto odpowiada za dostawę ciepła? 


TAURON Ciepło dostarcza energię cieplną do budynku. Od tego momentu odpowiedzialność przejmuje właściciel lub zarządca budynku. To on powinien zadbać o stan instalacji wewnętrznej i obsługę rozliczeń.

Do pobrania

Masz pytania?