Teraz jeszcze łatwiej - online

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to bezpłatny dostęp do twojego konta 24/7.
Oszczędzamy Twój czas i pieniądze.

Dlaczego warto?


eBOK Ciepło to bezpłatna platforma internetowa ułatwiająca kontakt z TAURON Ciepło.

Użytkownikiem serwisu może zostać każdy Klient (lub Reprezentant Klienta), który zawarł umowę sprzedaży ciepła lub umowę kompleksowej dostawy ciepła ze spółką.

Zarejestruj się
lub przejdź bezpośrednio do
eBOK Ciepło
  • Wszystkie faktury w jednym miejscu dzięki usłudze e-faktura
  • Możliwość podania odczytu licznika przez internet
  • Możliwość bieżącego monitorowania zużycia ciepła
  • Wygodna forma kontaktu z TAURON Ciepło
  • Podgląd salda i zawartych umów
  • Przydatne narzędzie (analizy, wykresy czy kalkulator)

Jak zacząć?

  • 1
    Wejdź na stronę ebok.tauron-cieplo.pl
  • 2
    Wyślij formularz zgłoszeniowy
  • 3
    Otrzymasz e-mail z linkiem aktywującym konto
  • 4
    TAURON Ciepło weryfikuje poprawność danych w formularzu zgłoszeniowym
  • 5
    Gratulujemy! Po pomyślnej rejstracji zyskujesz bezpłatny dostęp do eBOK  (Aktywacja dostępu do serwisu następuje w terminie do 14 dni roboczych)
Pamiętaj! Przy rejestracji będzie Ci potrzebny:

Numer NIP (Klient Instytucjonalny) lub PESEL (Klient Indywidualny)6-cyfrowy numer Odbiorcy (umieszczony na fakturze)Nazwę i adres KlientaAdres e-mail (odtąd będziesz się nim także logował w serwisie)

Najczęściej zadawane pytania

    1. Jeśli nie posiadasz konta w serwisie Mój TAURON/eBOK (założonego na stronie tauron.pl).

      Upewnij się, że wybrałeś rejestrację w systemie eBOK Ciepło, a nie np. Mój TAURON/eBOK.

      Jeżeli wybrany serwis jest prawidłowy, zweryfikuj poprawność wprowadzonych danych: sprawdź czy wybrałeś właściwy rodzaj klienta (biznesowy / indywidualny), jeżeli jesteś klientem biznesowym sprawdź, czy prawidłowo wprowadziłeś numer NIP - jako ciąg cyfr bez dodatkowych znaków (np. myślniki, spacje), jeśli jesteś klientem indywidualnym, sprawdź, czy prawidłowo wprowadziłeś numer PESEL - jako ciąg cyfr bez znaków specjalnych (np. myślników czy spacji), sprawdź czy prawidłowo wpisałeś 6 cyfrowy nr kontrahenta. Numer ten znajdziesz na swojej fakturze za ciepło jako „numer nabywcy”.
    2. Jeśli posiadasz konto w serwisie Mój TAURON/eBOK (założone na stronie tauron.pl). Zarejestruj konto w serwisie eBOK Ciepło, w tym celu po zalogowaniu do Mój TAURON/eBOK z listy rozwijanej wybierz opcję: edytuj konto, przejdź do „Moje serwisy" (po prawej stronie), wybierz „eBOK Ciepło”, oraz „Zarejestruj się", a następnie podaj 6 cyfrowy numer kontrahenta. Numer ten znajdziesz na swojej fakturze za ciepło jako „numer nabywcy”.
  • Upewnij się, czy ktoś z Twoich współpracowników nie założył już wcześniej konta w serwisie eBOK Ciepło.

    Jeżeli nie, to może to oznaczać, że posiadasz aktywne konto w serwisie Mój TAURON / eBOK (założone na stronie tauron.pl).

    Zarejestruj konto w serwisie eBOK Ciepło, w tym celu po zalogowaniu do Mój TAURON/eBOK z listy rozwijanej wybierz opcję: edytuj konto, przejdź do „Moje serwisy" (po prawej stronie), wybierz „eBOK Ciepło”, oraz „Zarejestruj się", a następnie podaj 6 cyfrowy numer kontrahenta. Numer ten znajdziesz na swojej fakturze za ciepło jako „numer nabywcy”.
  • Faktury w formacie pdf są dostępne tylko dla posiadaczy konta w serwisie eBOK Ciepło, którzy wypełnili i podpisali formularz dotyczący wyrażenia zgody na otrzymywanie elektronicznej faktury.

    W każdej chwili możesz uruchomić funkcję e-faktury. Wystarczy, że:
    Zalogujesz się na utworzone konto przejdziesz do zakładki Dokumenty eBOK -> e-faktura w stopce serwisu, pobierzesz formularz „Zgoda na otrzymywanie faktury elektronicznej (e-faktury)” * wypełniony i podpisany formularz prześlesz na adres e-mail tc.obsluga-klienta@tauron-cieplo.pl lub złożysz w serwisie eBOK Ciepło w zakładce „wnioski”.

    *Dla Zarządców - jeżeli posiadasz odpowiednie umocowania do reprezentowania podmiotów którymi zarządzasz podpisz i prześlij jeden formularz dla wszystkich podmiotów (w miejscu nazwa odbiorcy, adres, NIP, numer odbiorcy wpisz sformułowanie: zgodnie z załączonym wykazem). Do przesłanego formularza dołącz podpisany wykaz podmiotów, przygotowany wcześniej przy rejestracji nowego użytkownika w serwisie.

    Dla jednostek podległych pod powiaty/miasta/gminy - sposób wypełnienia wygląda następująco: - Nazwa kontrahenta: uzupełnij nazwę jednostki nadrzędnej - nazwę jednostki podległej (np. Miasto Katowice - Szkoła Podstawowa nr 99) - NIP: wpisz NIP jednostki nadrzędnej - Numer kontrahenta: wpisz numer jednostki nadrzędnej - jednostki podległej (np. 000001 - 000002) - Adres kontrahenta: wpisz adres jednostki nadrzędnej - adres jednostki podległej (np. Kwiatowa 23, Mysłowice - Akacjowa 10, Mysłowice)

    Dla powiatów/miast/gmin - jeżeli jesteś podmiotem nadrzędnym i zarządzasz kontem dla jednostek podległych, które reprezentujesz i posiadasz odpowiednie umocowania do ich reprezentowania, podpisz i prześlij jeden formularz dla wszystkich podmiotów (w miejscu nazwa odbiorcy, adres, NIP, numer odbiorcy wpisz sformułowanie: zgodnie z załączonym wykazem). Do przesłanego formularza dołącz podpisany wykaz podmiotów, przygotowany wcześniej przy rejestracji nowego użytkownika w serwisie.

    Od tej chwili będziesz otrzymywał bieżące faktury w formie elektrycznej, będą one dostępne na twoim koncie w formacie pdf. Widoczne będą tylko faktury wystawione po wprowadzeniu zgody na e-fakturę.

  • Jeżeli reprezentujesz jednostkę nadrzędną (np. jesteś przedstawicielem spółdzielni mieszkaniowej), masz możliwość, żeby w utworzonym dla siebie koncie dodać jednostki podległe (np. wspólnoty mieszkaniowe zarządzane przez Twoją spółdzielnię). W tym celu:
    1. Zaloguj się na swoje konto w serwisie eBOK Ciepło
    2. Przejdź do zakładki w stopce serwisu Dokumenty eBOK -> e-faktura
    3. Pobierz formularz „Wniosek Klienta, Reprezentanta Klienta, Zarządcy o podłączenie innego Odbiorcy do kont”
    4. Wypełniony i podpisany formularz prześlij na adres e-mail tc.obsluga-klienta@tauron-cieplo.pl lub złóż w serwisie eBOK Ciepło w zakładce „wnioski”.
  • Sprawa wymaga indywidualnej weryfikacji w związku z tym skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej przez adres e-mail tc.obsluga-klienta@tauron-cieplo.pl
  • Za pośrednictwem serwisu możesz złożyć wnioski dotyczące: Zmiany danych, Odczytu stanu licznika, Rozpoczęcia lub zakończenia sezonu grzewczego, Innych spraw ogólnych, jak np. zgody na e-fakturę czy wniosku Klienta o podłączenie konta jednostki podległej (Wniosek eBOK).
    1. Wejdź do panelu logowania: https://logowanie.tauron.pl/
    2. Kliknij w przycisk „nie pamiętam hasła”.
    3. Otworzy się kolejna strona, na której poprosimy Cię o Twój adres e-mail wykorzystany przy rejestracji konta.
    4. Jeżeli podałeś prawidłowy adres mailowy powiązany z Twoim kontem w eBOK, na skrzynkę pocztową otrzymasz od nas wiadomość z dalszą instrukcją resetowania hasła.
    5. Po zresetowaniu hasła, zaloguj się do konta eBOK Ciepło.

Masz pytania?